سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
کاربر(2)
لینک دلخواه نویسنده

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

صفحات اختصاصی
 
sitemap
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :3
کل بازدید :329793
تعداد کل یاداشته ها : 1567
103/2/31
2:32 ع

توجه : تا تاریخ 25-05-2012 مطابق با 05-03-1391
ثبت نام و پرداخت هزینه کنید و تخفیف بگیرید!!!

!!!قابل توجه کاربران گرامی!!!

برای اطلاع یافتن از نتیج? قرعه کشی سال 2011 (DV-2013) به طریق زیر عمل کنید،
ابتدا وارد پنل کار بری خود میشوید وسپس در قسمت وضعیت ثبت نام گزین? وضعیت ارسال را انتخاب کرده
سپس Confirmation Nr را کپی کرده و با استفاده از آن وارد سایت http://www.dvlottery.state.gov/ESC
شده و نتیج? قرعه کشی خود را مشاهده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید!

گرین کارت یا کارت اقامت( کارت سبز) چیست؟

هر ساله 55000 نفر که با احتساب خانواده شان بالغ بر 200,000 نفر میشوند ، از طریق قرعه کشی، گرین کارت (Green Card) آمریکا را اخذ مینمایند.

کارت مجوز شهروندی یا اقامت در ایالات متحده آمریکا، سالانه از طریق قرعه کشی (ویزای تنوع فرهنگی) به 55000 نفر در سراسر جهان اعطا میشود. داشتن این کارت از راههای دیگر، شرایط بسیار دشواری می خواهد چرا که داشتن کارت به صاحب آن، امتیازات شهروندی آمریکا یعنی امتیاز داشتن کار، اقامت، تحصیل و ... را همچون سایر شهروندان این کشور میدهد.
New-York
بدین سبب ،همه ساله اداره مهاجرت آمریکا تعدادی از این کارتها را به قید قرعه در اختیار کشورهائی قرار می دهد که مهاجرین کمتری را به آنجا گسیل داشته اند. در واقع شهروندان چنین کشورهایی شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی گرین کارت را دارا هستند. شما نیز می توانید رویای آمریکایی خود را محقق سازید. اگر می خواهید در آمریکا زندگی کاملا جدیدی را آغاز کنید،گیرین کارت به شما این امکان را می دهد، که بطور نا محدود در آمریکا زندگی تحصیل و یا کار کنید. تنها چیزی که لازم دارید، کمی شانس در بخت آزمایی گیرین کارت DV- 2014 است.

داشتن گرین کارت یعنی :

شروع یک زندگی کاملا جدید در آمریکا،
تحصیل در یکی از دانشگاه های مطرح آمریکا یا موسسات حرفه ای،
تجربه گزینه های حرفه ای و کاری جدید، رئیس خود شدن (شغل آزاد) و لذت بردن از دوران بازنشستگی در آنجا.

حال که نیکبختی در منزل شما را میزند تعلل نکنید. خوشبختی شما ممکن است تنها به اندازه یک ثبت نام با شما فاصله داشته باشد.

شرکت در قرعه کشی گرین کارت به صورت مستقیم رایگان میباشد ، چرا باید جهت شرکت در قرعه کشی گرین کارت از طریق ما هزینه ای پرداخت کنید؟

  • » آیا میدانید بسیاری از افرادی که به صورت مستقیم در قرعه کشی شرکت می کنند به دلیل عدم اطلاع از شرایط ، در قرعه کشی شرکت داده نمی شوند.
  • » آیا میدانید که برخی از افرادی که برنده شده اند، هیچگاه از برنده شدن خود مطلع نمی شوند و نامه برنده شدن آنها هیچگاه به دستشان نمی رسد.
  • » آیا میدانید که در صد بالایی از افرادی که در قرعه کشی برنده می شوند ، به دلیل نا آشنایی با پروسس اداری هرگز موفق به دریافت گرین کارت نمی شوند
  • » تیم ما با بهره گیری از تجربه خود تمامی مدارک و اطلاعات افراد شرکت کننده را کنترل کرده تا از تطابق آنها با شرایط خواسته شده اطمینان حاصل نماید.
  • » تک تک عکس های ارسالی ، توسط افراد متخصص بررسی شده و در صورت عدم انطباق ویرایش شده و سپس به فرم شرکت کننده الصاق می گردند.
  • » پس از ارسال دیجتال اطلاعات فرد شرکت کننده به آمریکا ، گواهی صادر شده از سایت مربوطه ، در پنل کاربری هر فرد قابل مشاهده خواهد بود.
  • » نتایج برندگان قرعه کشی افرادی که از طریق ما اقدام به شرکت نموده اند به صندوق پستی ما در آمریکا ارسال شده و برندگان از طریق ایمیل ، تلفن و پست از برنده شدن خود مطلع می گردند.

جهت اطلاع از خدمات ما بر روی لینک "خدمات ما" در منوی سمت راست صفحه کلیک کنید.

شرکت در قرعه کشی گرین کارت سال 2012 و یا برنامه ( DV-2014 ) فرصتی طلایی برای تحقق آرزوهایتان میباشد!


  
  

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی برنا،برای کسانی که برای دیدن جاذبه‌های توریستی کشور چین مثل "دیوار بزرگ" و "شهر ممنوعه" و "کاخ تابستانی" و ... راهی این کشور می‌شوند دیدن خیابان "وانفوجینگ" که به کافه‌ها و فروشگاه‌های برندش معروف است؛ خالی از لطف نیست. هر چند مساله‌ای که توریست‌ها را به این خیابان می‌کشاند هیچ کدام از این‌ها نیست، بلکه حضور دست‌فروشانی است که کباب می فروشند!

 



 


کباب به خصوص برای توریست‌های ایرانی با بوی ریحان و خاطرات خوش همراه است در حالی که در "وانفوجینگ" خبری از این مواد غذایی نیست و منظور چینی‌ها از کباب انواع موجودات جنبنده روی زمین است که به سیخ کشیده شده‌ و منتظرند تا مشتری درخواست کند و روی زغال قرار بگیرند و کباب شوند.

 



 


بوی ناآشنا و غریبی که فضا را پرکرده خبر از این دارد که به قلمروی کباب فروش‌ها نزدیک شدید و هر چه نزدیک‌تر می‌شوید این بوی عجیب، نامطبوع‌تر هم می‌شود. همه چیز در بساط این دست‌فروش‌ها پیدا می‌شود. از سوسک، هشت پا، عقرب و هزارپا گرفته تا انواع معمول‌تر مثل سیرابی، جگر، بلال و انواع میوه‌ها!

 



 


این دست‌فروشان آن قدر توریست دیده‌اند که با یک نگاه متوجه ملیت توریست‌ها می‌شوند و سعی می‌کنند هر چند به طور دست و پا شکسته با زبان خودتان، شما را برای خرید ترغیب کنند.

 



 


بنابراین اگر از کنار این دستفروش‌ها می‌گذرید گول کلمه "حلال" را که مدام با لهجه خاصی ادا می‌کنند، نخورید!

 



 


جالب این‌جا است که این فروشنده‌ها بنا به ملیت فرد، کباب خاصی را هم تعارف می‌کنند تا وسوسه خرید در شما بیدار شود.

 



 


خیلی‌ها فقط برای تماشا می آیند و جرات تست کردن ندارند؛ اما دیدن چهره آن‌هایی که شجاع ترند و کباب ها را تست می کنند، هم دیدنی است.

 





با کمی تحقیق می‌فهمید تا چند سال پیش کباب گربه و سگ، پرطرفدارترین بخش این خیابان بود که این روزها به دلیل مخالفت گروه‌های طرفدار حیوانات، فروش آن غیرقانونی است و اگر کسی هم برای فروش داشته باشد معمولا به صورت مخفیانه این کار را می‌کند؛ البته اگر کسی واقعا طالب باشد، پیدا کردنش هم کار زیاد سختی نیست!

 



 


پسرجوانی که ظاهری آسیایی دارد، از کره جنوبی آمده و با ترس و لرز مار کباب شده‌ای را به دندان می‌کشد. از طعمش که می‌پرسی با همان قیافه ترسیده‌اش می‌گوید:"خوب است." اما نامزدش حاضر به امتحان کردن نیست!

 



 


ایرانی‌ها معمولا محتاط‌ترند و به امتحان بلال و بال کبابی اکتفا می‌کنند! مجید که با خانواده‌اش آمده از بوی نامطبوع مغازه‌ها می‌نالد و می‌گوید:خودشان می‌گویند بوی "هشت پا" است؛ اما نمی‌دانم این چیزهای بد بو را چطور می‌خورند!

با وجود این بوی نامطبوع، فروشنده‌ها سعی می‌کنند تا از نظر بهداشتی تمام نکات را رعایت کنند، این را از لباس‌های یک شکل و پیشبندهای‌شان می‌فهمید که عجیب مواظبند تا لک نشود!

با همه این‌ها اگر قصد امتحان کردن این کباب‌ها را ندارید، باز هم دیدن این خیابان خالی از لطف نیست...

  
  
این لباس اخیرا در مراسمی که شاهزاده ویلیامز (فرزند چالرز ولیعهد بریتانیا) و "کیت میدلتون" به عقد هم درآمدند بر تن عروس جدید خاندان سلطنتی انگلیس بود.


مهر- یک شرکت انگلیسی لباس "کیت میدلتون" عروس جدید خاندان سلطنتی انگلیس را که به تازگی به عقد شاهزاده "ویلیامز" درآمده است با قیمت 350 دلار در امارات به معرض فروش گذاشته است.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، این لباس اخیرا در مراسمی که شاهزاده ویلیامز (فرزند چالرز ولیعهد بریتانیا) و "کیت میدلتون" به عقد هم درآمدند بر تن عروس جدید خاندان سلطنتی انگلیس بود.

بر این اساس، شرکت "ریس" (Reiss) که این لباس را برای میدلتون در مراسم عقدش طراحی و تولید کرده بود، هم اکنون مدل اصل این لباس را در 6 فروشگاه بزرگ دبی در معرض فروش گذاشته است.





نکته جالب اینکه این لباس با قیمت 350 دلار معادل 995 درهم امارات در معرض فروش گذاشته شده که به نوشته الشرق الاوسط قیمتی مناسب است.


خاطر نشان می شود منابع خبری پیش از این با اشاره به بحران مالی در اروپا از مشکلات مالی خاندان سلطنتی انگلیس خبر داده بودند که هم اکنون اصلی ترین منبع درآمدشان مالیاتهای گرفته شده از مردم است. چندی پیش دانشجویان خشمگین انگلیس به افزایش سه برابری شهریه دانشگاهها علیه خاندان سلطنتی انگلیس که بخش زیادی از درآمدهای مالیاتی را می بلعد اعتراض کرده بودند.