سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
کاربر(2)
لینک دلخواه نویسنده

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

صفحات اختصاصی
 
sitemap
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :3
کل بازدید :329785
تعداد کل یاداشته ها : 1567
103/2/31
12:24 ع

فواره های بسیار زیبا در وسط دبی سنتر با هزاران نور متفاوت و موسیقی بسیار زیبا
طراحی شده توسط شرکت وت دیزاین کالیفرنیا 218 میلیون هزینه برداشته است
و پر هزینه ترین فواره ساخته شده شناخته شده است

picture-dubifavvare haye dubaiDubai


  
  
برج دبی/ 420 متر و 80 طبقه، برای اولین بار در جهان هر طبقه به طور جداگانه میچرخه، این برج هیچوقت یک شکل نیست... شما می توانید انتخاب کنید پنجره اطاقتون صبح رو به طلوع آفتاب باشه یا اینکه زمان غروب آفتاب رو به دریا باشه! انقلابی در برج های دینامیکی / معمار دکتر دیوید فیشر ..بزودی

Inline image 1

مهمترین رویداد معماری و دوستدار محیط زیست قرن برجی با عنوان برج گردان است که در دبی ساخته می شود.
طراح این برج گردان دیوید فیشر معمار 58 ساله ایتالیایی است. این برج اولین ساختمان کاملا گردان در دنیا است. این آسمانخراش 313 متر 
ارتفاع دارد و از 67 طبقه با بودجه 330 میلیون دلار ساخته می شود

.Inline image 2

به دلیل برخورداری از سیستم های تامین انرژی خورشیدی و بادی و گردان بودن ساختمان ، ساکنان آپارتمان های این برج می توانند با تغییر زاویه آپارتمان ، چشم انداز مورد نظر خود را که بیشترین نور روز را در اختیار می گذارد انتخاب کنند و همچنین انرژی محل سکونت خود را براساس نیاز تغییر دهند.

این ساختمان کاملا دوستدار محیط زیست است و با کمک پانل های خورشیدی که بین هر طبقه نصب شده اند و توربین های بادی انرژی خود را به روشی کاملا خودکفا تامین می کند.
در حقیقت روی سقف هر آپارتمان در هر طبقه پانل های خورشیدی قرار گرفته اند که با هر بار چرخش آپارتمان نور خورشید را جمع آوری کرده و انرژی لازم آپارتمان را براساس نیاز تامین و بقیه انرژی را ذخیره می کنند.

Inline image 3

این برج در مدت یک سال می تواند در حدود 190 میلیون کیلووات انرژی به ارزش بیش از 7 میلیون یورو تولید کند.
در داخل این برج یک هتل شش ستاره ، ادارات و آپارتمان های در مقیاس وسیع قرار دارند و در طبقات آخر 5 ویلا هریک به مساحت هزار و 500 متر با پارکینگ خودرو در همان طبقه ساخته می شود. خودروها می توانند با آسانسور ویژه ای به پارکینگ ویلا حمل شوند. پنت هاوس برج گردان دبی مجهز به استخر و باغ نیز است. همچنین در طبقه 64 آن یک باند فرود هلیکوپتر در نظر گرفته شده است.
90 درصد این ساختمان به صورت پیش ساخته در کارخانه ساخته می شود و تنها 90 تکنیسن در ساخت آن مشارکت دارند درحالی که برای ساختن برج های در ارتفاع مشابه به کار بیش از دو هزار کارگر نیاز است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این برج چرخش طبقات آن به وسیله فرمان صوتی است.




 


  
  
مسکونی اجاره‌ای که معمولاً برای مدت
کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود را هتل می نامند. هتل‌ها از امکانات
اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند که دارای امکانات جنبی گوناگونی
هستند :رستوران، استخر شنا، کافی شاپ،سالن اجتماعات و نمونه‌هایی از این
امکانات در یک هتل مناسب هست. مشتریان هتل در اتاقها و سوئیت هایی که
دارای تخت خواب، توالت و حمام مجزا هستند ساکن می‌شوند.در کنار امکانات
کافی و لازم بعضی هتل ها به دلیل زیبایی که دارند نسبت به مابقی هتل ها
در شهر از توجه ویژه ایی برخوردارند از جمله :


[b] هتل عباسی



هتل ملک التجار



هتل داریوش



هتل داد



هتل شهریار



هتل هما



هتل کندوان


[/b]

  
  
مسکونی اجاره‌ای که معمولاً برای مدت
کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود را هتل می نامند. هتل‌ها از امکانات
اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند که دارای امکانات جنبی گوناگونی
هستند :رستوران، استخر شنا، کافی شاپ،سالن اجتماعات و نمونه‌هایی از این
امکانات در یک هتل مناسب هست. مشتریان هتل در اتاقها و سوئیت هایی که
دارای تخت خواب، توالت و حمام مجزا هستند ساکن می‌شوند.در کنار امکانات
کافی و لازم بعضی هتل ها به دلیل زیبایی که دارند نسبت به مابقی هتل ها
در شهر از توجه ویژه ایی برخوردارند از جمله :


[b] هتل عباسی



هتل ملک التجار



هتل داریوش



هتل داد



هتل شهریار



هتل هما



هتل کندوان


[/b]

  
  
منازل شخصی مدیران عامل مطرح جهان (تصویری)

در ماه می سال جاری میلادی مارک زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک ملکی را در پائولو آلتو کالیفرنیا به قیمت 7 میلیون دلار خریداری کرد. جزئیات زیادی در رابطه با این ملک 5 هزار فوت مربعی که دارای 5 اتاق خواب و 5 حمام است منتشر نشده است. اگرچه این ملک با املاک برخی از چهره های سرشناس جهان قابل مقایسه نیست اما برای فردی که تا به حال در منازل کرایه ای زندگی کرده چندان بد هم نمی تواند باشد.

به گزارش پول نیوز، برخی از مدیران عامل جهان در قصرهایی باشکوه و رویایی با امکاناتی بی نظیر اقامت دارند که چشم اندازهایی فوق العاده به اقیانوس، جنگل، کوه، رودخانه و ... برای آنها فراهم کرده است که در ادامه این مطلب نگاهی به برخی از این عمارت های رویایی خواهیم داشت.

اپرا وینفری، هارپو پروداکشنز 


 

مکان: مونتسیتو، کالیفرنیا - قیمت: 50 میلیون دلار

مساحت: 23 هزار فوت مربع

دارای 6 اتاق خواب و 14 حمام

در سال 2010 اپرا وینفری یکی از شناخته شده ترین چهره های رسانه ای جهان عمارت فعلی خود در مونتسیتو را خریداری کرد. وی لقب "سرزمین موعود" را برای این مکان در نظر گرفته و بهایی 50 میلیون دلاری را برای خرید آن پرداخته است. این در حالی است که اپرا در این مدت میلیون ها دلار دیگر نیز صرف تغییر و بازسازی بخش های مختلف سرزمین موعود کرده است. ملک مذکور دارای چشم اندازهای بی نظیری به کوهستان و اقیانوس است. اپرا وینفری داشتن چنین مکانی را یکی از آرزوهای خود عنوان کرده است.

 

هوبرت گوئز، اِد هاردی 


 

مکان: هولمبی هیلز، لس آنجلس - قیمت: 23.5 میلیون دلار

مساحت: 17 هزار و 171 فوت مربع

دارای 7 اتاق خواب و 13 حمام

زمانی که مایکل جکسون در سال 2009 فوت کرد وی عمارتی را با کرایه ماهیانه یک صد هزار دلار در اختیار داشت. در واقع مالک آن عمارت هوبرت گوئز بود. وی مدیر عامل اد هاردی است. این عمارت در سال 2002 ساخته شده و همانند یک قلعه فرانسوی طراحی شده است. گوئز در سال 2004 این عمارت را به قیمت 18.5 میلیون دلار خریداری کرده اما چندی پیش آن را به قیمت 38 میلیون برای فروش قرار داده بود. با توجه به بالا بودن این مقدار سپس قیمت 28 میلیون دلار و در نهایت 23.5 میلیون دلار را برای فروش آن در نظر گرفته است.  

 

مایکل دل، دل 


 

مکان: آستین، تگزاس - قیمت: 18.5 میلیون دلار

مساحت: 33 هزار فوت مربع

دارای 8 اتاق خواب و 13 حمام

مایکل دل مدیر شرکت دل دومین تولید کننده بزرگ کامپیوترهای شخصی در جهان است. عمارت محل اقامت وی در سال 1997 و در زمان اوج شکوفایی دنیای فن آوری ساخته شده است. امکانات رفاهی مختلف از قبیل اتاق کنفرانس، استخر روباز و مسقف، زمین بسکتبال و انواع اتاق های مختلف تنها بخشی از ویژگی های این عمارت مجلل 33 هزار فوت مربعی را که در زمینی به مساحت 20 هکتار واقع شده است را تشکیل می دهد.

 

استیو جابز، اپل 


 

مکان: پائولو آلتو، کالیفرنیا - قیمت: 2.6 میلیون دلار

مساحت: 5 هزار و 678 فوت مربع

دارای 7 اتاق خواب و 4 حمام

همانند بسیاری دیگر از چهره های سرشناس دنیای فن آوری استیو جابز نیز در کالیفرنیای شمالی اقامت دارد. وی اوقات فراغت خود را در عمارتی 5 هزار و 678 متری که آن را خانه می نامد می گذراند. این مکان در سال 1920 ساخته شده و در زمینی نیم هکتاری واقع شده است.

 

بیل گیتس، مایکروسافت 


 

مکان: مدینا، واشینگتون -  قیمت: 122.4 میلیون دلار

مساحت: 50.050 فوت مربع

دارای 8 اتاق خواب و 25 حمام

بیل گیتس ثروتمندترین فرد در آمریکا محسوب می شود. وی تا سال 2002 مدیر عامل مایکروسافت بوده اما در این سال مسئولیت خود را به استیو بالمر واگذار کرد. عمارت شخصی وی علاوه بر اتاق های مختلف دارای 6 آشپزخانه، اتاق ناهار خوری هزار فوت مربعی، استخر و یک کتابخانه با سقف گنبدی شکل است.

 

اسکات بوراف، منابع انرژی میلر 


 

مکان: ناکسویل، تنسی - قیمت: 8.5 میلیون دلار

مساحت: 36 هزار و 720 فوت مربع

دارای 8 اتاق خواب و 11 حمام

در سال 2006 همسر بوراف پس از شش سال مبارزه با سرطان جان خود را از دست داد. از این رو اسکات برای آنکه تغییری در زندگی خود ایجاد کرده و فعالیتهایش را از سر بگیرد به ویلا کولینا نقل مکان کرد. این عمارت به دریاچه فورت لودن مشرف بوده و دارای استخر روباز و مسقف است. همچنین چشم اندازی زیبا به کوه های اسموکی و رودخانه تنسی دارد. کتابخانه ای سه طبقه و گاراژی با گنجایش 7 خودرو از دیگ ویژگی های این عمارت محسوب می شود. قیمت اولیه این مکان 21 میلیون دلار در نظر گرفته شده بود که در نهایت بوراف آن را به قیمت 8.5 میلیون دلار خریداری کرد.



لری اِلیسون، اوراکل

 

مکان: سان فرانسیسکو - قیمت: 6.4 میلیون دلار

مساحت: 10 هزار و 742 فوت مربع

دارای 5 اتاق خواب و 6 حمام

مدیر عامل اوراکل دارای شش منزل مسکونی بوده که یکی از آنها در سانفرانسیسکو واقع شده است. الیسون در سال 1988 این مکان را به قیمت 3.9 میلیون دلار خریداری کرده است. علاوه بر 5 اتاق خواب، این مکان چشم انداز بی نظیری به خلیج سان فرانسیسکو داشته که در سال 2013 می تواند محل مناسبی برای تماشای مسابقات جهانی قایقرانی باشد.

 

ایوان ویلیامز، تویتر
 


 

 

 

مکان: سان فرانسیسکو - قیمت: 2.4 میلیون دلار

مساحت: 3 هزار و یک فوت مربع

دارای 5 اتاق خواب و 5 حمام

ایوان ویلیامز موسس و مدیر عامل سابق شبکه اجتماعی تویتر که در حال حاضر تعداد کاربران آن از مرز صد میلیون نفر عبور کرده، است. در واقع وی در مرکز سان فرانسیسکو زندگی می کند. وی به تازگی از پنت هاوسی واقع در منطقه سوما به این محل نقل مکان کرده است. سبک خاص ویکتوریایی خانه های این منطقه یکی از دلایل شهرت آن است. ویلیامز منزل خود را به قیمت 2.4 میلیون دلار خریداری کرده و تنها  3 هزار فوت مربع مساحت دارد که نسبت به دیگر چهره های سرشناس در این زمینه منزل کوچکتری را در اختیار دارد.  

 

دنی اِسپنس، پروکورپ اَسوشیتز 


 

مکان: وودلندز، تگزاس - قیمت: 19 میلیون دلار

مساحت: 30 هزار و 717 فوت مربع

دارای 10 اتاق خواب و 15 حمام

پروکورپ اَسوشیتز یک شرکت مشاوره و مدیریت در زمینه های انرژی، امور مالی و تولیدی است که از مشتری های مطرح آن می توان به کوکاکولا و موتورولا نام برد. دنی اِسپنس در عمارت مجللی که به آن ملک DanMar   گفته می شود و نشان دهنده اول نام وی و همسرش ماریان است اقامت دارد. وی اخیرا این مکان را با قیمتی برابر با 19 میلیون دلار برای فروش گذاشته است. این عمارت در زمینی به مساحت بیش از 4 هکتار واقع شده و گاراژی با گنجایش 6 خودرو، استخر و سینمای خانگی بخشی از ویژگی بی شمار آن را تشکیل می دهد.

لئو آپوتکر، اچ پی  


 


 

مکان: آتِرتون، کالیفرنیا - قیمت: 7 میلیون دلار

مساحت: 6 هزار و 280 فوت مربع

دارای 6 اتاق خواب و 7 حمام

لئو آپوتکر در سپتامبر 2010 به عنوان مدیر عامل شرکت اچ پی برگزیده شد. این شرکت بودجه ای 4.6 میلیون دلاری را برای نقل مکان وی از آلمان به کالیفرنیای آمریکا پیشنهاد کرده و او این پول را برای خرید عمارتی 7 میلیون دلاری در آترتون مورد استفاده قرار داد. طی سال گذشته یک صد منزل مسکونی در این منطقه با میانگین قیمت 3 میلیون دلار به فروش رسیده که از این نظر عمارت آپوتکر در میان گران قیمت ترین املاک مسکونی آترتون قرار می گیرد. استخر، اتاق سرگرمی و بازی، کتابخانه و تعداد زیادی اتاق های مختلف بخشی از امکانات این عمارت مسکونی را تشکیل می دهد.


90/6/29::: 2:11 ع
نظر()
  
  








در ماه می
سال جاری میلادی مارک زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک ملکی را در پائولو آلتو
کالیفرنیا به قیمت 7 میلیون دلار خریداری کرد. جزئیات زیادی در رابطه با
این ملک 5 هزار فوت مربعی که دارای 5 اتاق خواب و 5 حمام است منتشر نشده
است. اگرچه این ملک با املاک برخی از چهره های سرشناس جهان قابل مقایسه
نیست اما برای فردی که تا به حال در منازل کرایه ای زندگی کرده چندان بد هم
نمی تواند باشد.



به گزارش پول
نیوز، برخی از مدیران عامل جهان در قصرهایی باشکوه و رویایی با امکاناتی بی
نظیر اقامت دارند که چشم اندازهایی فوق العاده به اقیانوس، جنگل، کوه،
رودخانه و ... برای آنها فراهم کرده است که

در ادامه این
مطلب نگاهی به برخی از این عمارت های رویایی خواهیم داشت.




اپرا وینفری، هارپو پروداکشنز 





 



مکان:
مونتسیتو، کالیفرنیا - قیمت: 50 میلیون دلار



مساحت: 23
هزار فوت مربع



دارای 6 اتاق
خواب و 14 حمام



در سال 2010
اپرا وینفری یکی از شناخته شده ترین چهره های رسانه ای جهان عمارت فعلی خود
در مونتسیتو را خریداری کرد. وی لقب "سرزمین موعود" را برای این مکان در
نظر گرفته و بهایی 50 میلیون دلاری را برای خرید آن پرداخته است. این در
حالی است که اپرا در این مدت میلیون ها دلار دیگر نیز صرف تغییر و بازسازی
بخش های مختلف سرزمین موعود کرده است. ملک مذکور دارای چشم اندازهای بی
نظیری به کوهستان و اقیانوس است. اپرا وینفری داشتن چنین مکانی را یکی از
آرزوهای خود عنوان کرده است.



 




هوبرت گوئز، اِد هاردی 





 



مکان: هولمبی
هیلز، لس آنجلس - قیمت: 23.5 میلیون دلار



مساحت: 17
هزار و 171 فوت مربع



دارای 7 اتاق
خواب و 13 حمام



زمانی که
مایکل جکسون در سال 2009 فوت کرد وی عمارتی را با کرایه ماهیانه یک صد هزار
دلار در اختیار داشت. در واقع مالک آن عمارت هوبرت گوئز بود. وی مدیر عامل
اد هاردی است. این عمارت در سال 2002 ساخته شده و همانند یک قلعه فرانسوی
طراحی شده است. گوئز در سال 2004 این عمارت را به قیمت 18.5 میلیون دلار
خریداری کرده اما چندی پیش آن را به قیمت 38 میلیون برای فروش قرار داده
بود. با توجه به بالا بودن این مقدار سپس قیمت 28 میلیون دلار و در نهایت
23.5 میلیون دلار را برای فروش آن در نظر گرفته است.  



 




مایکل دل، دل 





 



مکان: آستین،
تگزاس - قیمت: 18.5 میلیون دلار



مساحت: 33
هزار فوت مربع



دارای 8 اتاق
خواب و 13 حمام



مایکل دل
مدیر شرکت دل دومین تولید کننده بزرگ کامپیوترهای شخصی در جهان است. عمارت
محل اقامت وی در سال 1997 و در زمان اوج شکوفایی دنیای فن آوری ساخته شده
است. امکانات رفاهی مختلف از قبیل اتاق کنفرانس، استخر روباز و مسقف، زمین
بسکتبال و انواع اتاق های مختلف تنها بخشی از ویژگی های این عمارت مجلل 33
هزار فوت مربعی را که در زمینی به مساحت 20 هکتار واقع شده است را تشکیل می
دهد.



 




استیو جابز، اپل 





 



مکان: پائولو
آلتو، کالیفرنیا - قیمت: 2.6 میلیون دلار



مساحت: 5
هزار و 678 فوت مربع



دارای 7 اتاق
خواب و 4 حمام



همانند
بسیاری دیگر از چهره های سرشناس دنیای فن آوری استیو جابز نیز در
کالیفرنیای شمالی اقامت دارد. وی اوقات فراغت خود را در عمارتی 5 هزار و
678 متری که آن را خانه می نامد می گذراند. این مکان در سال 1920 ساخته شده
و در زمینی نیم هکتاری واقع شده است.



 




بیل گیتس، مایکروسافت 





 



مکان: مدینا،
واشینگتون -  قیمت: 122.4 میلیون دلار



مساحت:
50.050 فوت مربع



دارای 8 اتاق
خواب و 25 حمام



بیل گیتس
ثروتمندترین فرد در آمریکا محسوب می شود. وی تا سال 2002 مدیر عامل
مایکروسافت بوده اما در این سال مسئولیت خود را به استیو بالمر واگذار کرد.
عمارت شخصی وی علاوه بر اتاق های مختلف دارای 6 آشپزخانه، اتاق ناهار خوری
هزار فوت مربعی، استخر و یک کتابخانه با سقف گنبدی شکل است.



 




اسکات بوراف، منابع انرژی میلر 





 



مکان:
ناکسویل، تنسی - قیمت: 8.5 میلیون دلار



مساحت: 36
هزار و 720 فوت مربع



دارای 8 اتاق
خواب و 11 حمام



در سال 2006
همسر بوراف پس از شش سال مبارزه با سرطان جان خود را از دست داد. از این رو
اسکات برای آنکه تغییری در زندگی خود ایجاد کرده و فعالیتهایش را از سر
بگیرد به ویلا کولینا نقل مکان کرد. این عمارت به دریاچه فورت لودن مشرف
بوده و دارای استخر روباز و مسقف است. همچنین چشم اندازی زیبا به کوه های
اسموکی و رودخانه تنسی دارد. کتابخانه ای سه طبقه و گاراژی با گنجایش 7
خودرو از دیگ ویژگی های این عمارت محسوب می شود. قیمت اولیه این مکان 21
میلیون دلار در نظر گرفته شده بود که در نهایت بوراف آن را به قیمت 8.5
میلیون دلار خریداری کرد.







لری اِلیسون، اوراکل


 



مکان: سان
فرانسیسکو - قیمت: 6.4 میلیون دلار



مساحت: 10
هزار و 742 فوت مربع



دارای 5 اتاق
خواب و 6 حمام



مدیر عامل
اوراکل دارای شش منزل مسکونی بوده که یکی از آنها در سانفرانسیسکو واقع شده
است. الیسون در سال 1988 این مکان را به قیمت 3.9 میلیون دلار خریداری کرده
است. علاوه بر 5 اتاق خواب، این مکان چشم انداز بی نظیری به خلیج سان
فرانسیسکو داشته که در سال 2013 می تواند محل مناسبی برای تماشای مسابقات
جهانی قایقرانی باشد.



 




ایوان ویلیامز، تویتر


 





 



 



 



مکان: سان
فرانسیسکو - قیمت: 2.4 میلیون دلار



مساحت: 3
هزار و یک فوت مربع



دارای 5 اتاق
خواب و 5 حمام



ایوان
ویلیامز موسس و مدیر عامل سابق شبکه اجتماعی تویتر که در حال حاضر تعداد
کاربران آن از مرز صد میلیون نفر عبور کرده، است. در واقع وی در مرکز سان
فرانسیسکو زندگی می کند. وی به تازگی از پنت هاوسی واقع در منطقه سوما به
این محل نقل مکان کرده است. سبک خاص ویکتوریایی خانه های این منطقه یکی از
دلایل شهرت آن است. ویلیامز منزل خود را به قیمت 2.4 میلیون دلار خریداری
کرده و تنها  3 هزار فوت مربع مساحت دارد که نسبت به دیگر چهره های سرشناس
در این زمینه منزل کوچکتری را در اختیار دارد.  



 




دنی اِسپنس، پروکورپ اَسوشیتز 





 



مکان:
وودلندز، تگزاس - قیمت: 19 میلیون دلار



مساحت: 30
هزار و 717 فوت مربع



دارای 10
اتاق خواب و 15 حمام



پروکورپ
اَسوشیتز یک شرکت مشاوره و مدیریت در زمینه های انرژی، امور مالی و تولیدی
است که از مشتری های مطرح آن می توان به کوکاکولا و موتورولا نام برد. دنی
اِسپنس در عمارت مجللی که به آن ملک

DanMar
  گفته
می شود و نشان دهنده اول نام وی و همسرش ماریان است اقامت دارد. وی اخیرا
این مکان را با قیمتی برابر با 19 میلیون دلار برای فروش گذاشته است. این
عمارت در زمینی به مساحت بیش از 4 هکتار واقع شده و گاراژی با گنجایش 6
خودرو، استخر و سینمای خانگی بخشی از ویژگی بی شمار آن را تشکیل می دهد.




لئو آپوتکر، اچ پی  





 






 



مکان:
آتِرتون، کالیفرنیا - قیمت: 7 میلیون دلار



مساحت: 6
هزار و 280 فوت مربع



دارای 6 اتاق
خواب و 7 حمام



لئو آپوتکر
در سپتامبر 2010 به عنوان مدیر عامل شرکت اچ پی برگزیده شد. این شرکت بودجه
ای 4.6 میلیون دلاری را برای نقل مکان وی از آلمان به کالیفرنیای آمریکا
پیشنهاد کرده و او این پول را برای خرید عمارتی 7 میلیون دلاری در آترتون
مورد استفاده قرار داد. طی سال گذشته یک صد منزل مسکونی در این منطقه با
میانگین قیمت 3 میلیون دلار به فروش رسیده که از این نظر عمارت آپوتکر در
میان گران قیمت ترین املاک مسکونی آترتون قرار می گیرد. استخر، اتاق سرگرمی
و بازی، کتابخانه و تعداد زیادی اتاق های مختلف بخشی از امکانات این عمارت
مسکونی را تشکیل می دهد.




90/6/29::: 1:21 ع
نظر()
  
  

ببینید حال کنید و نظر بذارید


منبع سایت ایران ویج www.iranvij.ir



موزه ی زیر آبی کانکون(Cancun Underwater Museum)

اینجا تنها یک موزه ی ساده نیست بلکه بیشتر به محل خاصی شباهت دارد که دو دنیای کاملاً متفاوت، دنیای زیر آب و هنر با هم به شکل بسیار جالبی ملاقات می کنند و منظره ی مهیجی را به وجود می آورند. موزه ی زیر آبی کانکون، بزرگترین موزه ی جهان در نوع خود است که از بیش از 400 مجسمه در اندازه ی واقعی تشکیل شده است. هر گالری عنوان خاصی خود را دارد مثل " گرد آورنده ی رویا"، "انسان در آتش" و " تکامل خاموش". این پروژه توسط جیمی گنزالز کنو از پارک آبی ملی، روبرتو دیاز از انجمن دریایی کانکون و جیسون دیکارز تیلور امضاء شده است. این موزه ی شگفت انگیزمجسمه هایی را به نمایش می گذارد که از خمیری با PH خنثی ساخته شده اند تا رشد مرجان ها و سایر موجودات دریایی را بهبود ببخشند. کل مجموعه در محلی معادل 150 متر مربع ساخته شده و بیش از 120 تن وزن دارد. سالانه بیش از 750000 نفر از این موزه دیدن می کنند.


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌


 



موزه ی گوگنهایم(The Guggenheim Museum)

موزه ی گوگنهایم در بیلبائو اسپانیا، موزه ی هنر های معاصر و مدرن است. این موزه ی بسیار تحسین بر انگیزکه در سال 1997 بروی عموم باز شد، در کنار رودخانه ی نرویون قرار دارد و یکی از ابداعات خیره کننده ایست که زبان انسان را بند می آورد و به عنوان یکی از خیره کننده ترین بناهایی که در سبک Deconstructivism ساخته شده در دنیا شناخته شده است. بنای آن توسط مهندس آمریکایی- کانادایی، فرانک گهری طراحی شده است. موزه ی گوگنهایم میزبان نمایشگاه های موضوعی مختلفی است که بیلبائو را به یکی از اماکن توریستی بین المللی تبدیل کرده است.


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌



موزه ی هنر های معاصر نیتروی(The Niter?i Contemporary Art Museum)

موزه ی هنر های معاصر نیتروی در نیتروی ریو دوژانیرو توسط اسکار نیمیر طراحی شده و 16 متر ارتفاع دارد، در حالی که قطر گنبد آن 50 متر و سه طبقه است. این موزه که بر بالای یک صخره قرار گرفته بروی استخری به مساحت 817 متر مربع به نام" Boa Viagem "( به معنی سفر خوش)خودنمایی می کند که به تعبیر نیمیر پایه ی استوانه ای شکل آن را درست مثل گلی احاطه کرده است.


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌



مرکز پمپیدو – متز(Centre Pompidou-Metz)

این موزه یکی ازآن دست بناهایی است که معماری آن به حدی زیباست که کلمات قادر به وصف چنین ابتکار جالب توجهی نیستند. مرکز پمپیدو – متزکه در متز درشهر لورین فرانسه قرار گرفته شاخه ای از موزه ی پاریس است که توسط مهندسین شیگرو بان و ژان دو گاستین طراحی شده است. مشخصه ی این موزه ی بسیار جالب ساختمان مدولار (واحدی) با سقفی شش ضلعی است. مرکز پمپیدو – متزمیزبان نمایشگاه های بسیارمهمی است و در اینجا به خاطر برنامه ریزی چند رشته ای شما می توانید تجربیات منحصر به فردی به دست آورید.


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌



موزه سلطنتی انتاریو(Royal Ontario Museum)

موزه سلطنتی انتاریو یکی از جالب توجه ترین موزه های تاریخ طبیعی و فرهنگ های جهان در دنیا است . ساختمان اصلی موزه در 19 مارچ 1914 بروی عموم باز شد با این حال در سال 2007 ساختمان لی چین کریستال بوسیله ی پل به ساختمان قبلی وصل شد. قسمت جدید شامل پنج ساختار منشوری شکل مستقل است که از 25% شیشه و75% extruded-brushed ،نوارهای آلومینیومی با روکش نقره ای است. بنای کریستال توسط دنیل لیبسکایند طراحی شده است.


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌



سلیمان R. موزه گوگنهایم(The Solomon R. Guggenheim Museum)

سلیمان R. موزه گوگنهایم، موزه ایست که در سطح بین المللی شناخته شده است و در شهر نیویورک قرار دارد. این بنا توسط فرانک لوید هایت طراحی شده ویکی از مهمترین نمادهای معماری در قرن بیستم است. ایده ی اصلی در پس طراحی ساختمان این موزه گالری ای با فضای مارپیچ است.از آنجایی که این موزه کلاً به هنر اختصاص داده شده در طول سال میزبان نمایشگاه های خاص مختلفی است. در واقع ساختمان این موزه به یک مجسمه ی زیبا بیشتر شبیه است تا یک ساختمان ساده.


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌
 


 


  
  
این اتاق کار قابل حمل بوده و همچنین در صورت قفل کردن هیچ راه نفوذی به داخل آن وجود نخواهد داشت.


Taknaz.ir at site

Taknaz.ir at site

Taknaz.ir at site

Taknaz.ir at site

Taknaz.ir at site

Taknaz.ir at site


  
  
1- کاخ وینزور در انگلستان بزرگترین کاخ مسکونی جهان

Image_1.jpg

2- کاخ ورسای خارج از شهر پاریس دارای 700 اتاق، 2000 پنجره، 5000 قطعه اثاثیه

Image_2.jpg

3- کاخ براسیانو در ایتالیا که محل برگزاری عروسی گران قیمت تام کروز و کتی هولمز بوده است

Image_3.jpg

4-
قصر برن که به قصر دراکولا معروف است در ابتدا از آن به عنوان یک دژ دفاعی
استفاده می شد اما از سال 1920 به یک کاخ سلطنتی در رومانی تبدیل شد

Image_4.jpg

5- قصر 900 ساله لیدز واقع بر ساحل رودخانه های لن و کنت از دیرباز مامن خانواده سلطنتی انگلستان بوده است

Image_5.jpg

6- قصر واول در لهستان

Image_6.jpg

7- کاخ هیلبرگ در آلمان که دو بار توسط صاعقه و همچنین توسط دوجنگ جهانی و چند فقره آتش سوزی صدمات شدیدی به آن وارد آمد

Image_7.jpg

8- کاخ سانسوسی در آلمان که یکی از چهار کاخ سلطتنی بزرگ و معروف اروپا است. این کاخ به ورسای آلمانی معروف است.

Image_8.jpg

9- کاخ دانلوس در ایرلند شمالی محل فیلم برداری چند اثر جکی چان بوده و در حال حاضر ویران می باشد

Image_9.jpg

10- براتیسلاوا در اسلوواکی واقع بر ساحل دانوب در سال 1811 سوخته و در 1950 دوباره بازسازی گردید

Image_10.jpg

11- شاتو رامبولیه که کاخ تابستانه رییس جمهور فرانسه است

Image_11.jpg