سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
کاربر(2)
لینک دلخواه نویسنده

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

صفحات اختصاصی
 
sitemap
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :3
کل بازدید :329796
تعداد کل یاداشته ها : 1567
103/2/31
3:35 ع

حرکت زشت و غیر اخلاقی شیث رضایی و نصرتی در بازی فوتبال بین پرسپولیس و داماش+فیلم

برای دیدن فیلم به ادامه ی مطلب بروید:

جهت دیدن فیلم لینک زیر را باز کنید:

http://www.aparat.com/v/c888860e9c489c1442f60494df027d9061957


  
  

با دادن نظر در بخش خبر های مربوط به پرپولیس یا استقلال ثابت کنید که تیم شما بهتر است و باعث افزایش مطالب ان بخش شوید(برای متن های دیگر هم صدق می کند)


  
  

 


یکشنبه 8 خرداد


مرحله یک چهارم پایانی 


 پرسپولیس  سپاهان


پرسپولیس 0 - 0 سپاهان


پنالتی( 4 - 2 )


ورزشگاه آزادی(ساعت19:40)


 


پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت.




  
  


هنوز نیمی از راه قهرمانی را طی نکردیم / با تعصب، عشق و غیرت بازی کردیم / این پیروزی متعلق به هواداران است.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  گفت: سپاهان تیم قدرتمندی است و ما در واقع تیم ملی را شکست دادیم.


 علی دایی پس از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان عنوان کرد: به تمام بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و از تمام مردم که در ورزشگاه حاضر شدند تشکر می‌کنم. همانطور که می‌دانید این پیروزی متعلق به هواداران واقعی پرسپولیس است، تماشاگرانی که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند.


وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سربلند از این دیدار خارج شویم و جوابگوی محبت‌های مردم باشیم. بازیکنان پرسپولیس در این دیدار مردانه فوتبال بازی کردند. البته سپاهانی‌ها نیز بازی منطقی انجام دادند. امشب برابر تیم ملی به برتری رسیدیم.


دایی با اشاره به اینکه فقط سپاهانی‌ها در 10 دقیقه‌ ابتدایی بازی حاکم بر بازی بودند خاطرنشان کرد: در دقایق ابتدایی سپاهانی‌ها چندین موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کردند اما پس از آن توانستیم بازی را در دست بگیریم مخصوصاً در 20 دقیقه پایانی سپاهانی‌ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.


وی یادآور شد: اشتباهات کمی در این دیدار داشتیم که تأثیر زیادی بر روی بازی نداشت. بازیکنان از درون دروازه تا خط حمله با تعصب، عشق و غیرت بازی کردند و جواب محبت‌های مردم را دادند. هواداران نشان دادند که هیچ‌وقت ما را تنها نمی‌گذارند و امیدوارم با دعای خیر آنها بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم.


دایی در پاسخ به این سؤال که با پیروزی در این دیدار آیا 50 درصد راه قهرمانی را طی کرده گفت: من معتقدم 50 درصد را طی نکرده‌ایم زیرا بازی سختی در اهواز برابر فولاد داریم. همه این تیم را می‌شناسند و می‌دانند که صاحب مربی بزرگی است و همچنین مدیریت خوبی دارد. فولاد در هفته‌های اخیر استراحت کرده و با نتایجی که در هفته‌های پایانی کسب کرده بود با انگیزه زیادی برابر ما ظاهر خواهد شد.


سرمربی پرسپولیس گفت: دیدار حساسی برابر سپاهان داشتیم و در این دیدار سنگین پس از 120 دقیقه توانستیم سپاهان را یکی از تیم‌های برتر ایران است شکست دهیم. این تیم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کرد و در این دیدار نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت.


دایی درباره حضور پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: از تمام کسانی که در ورزشگاه حاضر شدند تشکر می‌کنم و حضور آنها می‌تواند قوت قلبی برای بازیکنان باشد. به نظرم باید پیشکسوتان در تمام عرصه‌ها در کنار تیم باشند و استفاده بیشتری از آنها شود. باید به آنها بها دهیم و آنها را وارد میدان کنیم.


وی یادآور شد: من دوست داشتم امسال در جلسه‌های فنی سه چهار پیشکسوت در کنارم حضور داشته باشند و اشتباهات مرا گوشزد کند. فکر کنم باید بیشتر قدر این افراد را بدانیم و از آنها در فوتبال کشورمان استفاده لازم را ببریم.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که طبق گفته رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان این تیم سقف قرارداد را رعایت نکرده و پرسپولیس نیز چنین اقدامی را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: من راجع‌به این موضوعات صحبت نمی‌کنم. در سطحی نیستم که بخواهم جواب شما را بدهم زیرا من مسئول فنی پرسپولیس هستم و کارم ارنج ترکیب تیم است.


وی ادامه داد: همانطور که تماشاگران مشاهده کردند پرسپولیس در دیدارهای اخیر بازی به بازی بهتر شده و می‌توانیم در دیدارهای آینده نیز نمایش بهتری داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم یک فصل خوب را رقم بزنیم.



دایی در مورد سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم با توجه به حضور پرشور هواداران ایرانی در ورزشگاه حق ایران کسب 5 سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا است. امارات 4 نماینده دارد و تمام نمایندگان آنها حذف شدند در حالی که کشور ما با این عظمت و طرفداران پرشور زیاد استحقاق دارد بیش از 4 نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.


دایی درباره تعویض‌های خود گفت: تمام تعویض‌هایی که کردم براساس نکات تاکتیکی که قصد داشتم در زمین اجرا شود، بود تا جناحین را قوی‌تر کنم.


سرمربی پرسپولیس در پایان درباره تمدید قرارداد خود نیز گفت: فعلاً به فکر قهرمانی در جام حذفی هستم و در مورد فصل آینده هیچ صحبتی نمی‌کنم.


  
  

برنامه مصاحبه های ویژه رئال مادرید تی وی ، این بار سراغ کریستیانو رونالدو رفته است . ستاره پرتغالی نگاهی به بازگشته داشته است و مثلا جایی فاش می کند که در یازده سالگی سخت ترین روزهای دوران فوتبالش را داشته است . می گوید که خانواده اش بنیان های اصلی زندگیش هستند اعلام می کند که خانواده اش مهمترین بنیان های زندگیش هستند و احساس وصف ناپذیری نسبت به بچه دار شدنش دارد . در حالی که رئال هنوز برای سه جام شانس دارد ، به آنالیز فصل پرداخته است و می گوید که تیمش هیچ گاه نا امید نخواهد شد .73230913715750851179

کریستیانو رونالدو تا چه حد با موزیک ارتباط دارد ؟
زیاد صدای فوق العاده ای ندارم اما کمی خوانندگی می کنم . موزیک همه را به خود جذب می کند ، همه دوستش داریم ، آن را پیش از تمرینات ، بازیها و ... گوش می دهیم . این بخشی از خانواده رئال مادرید است ، بخشی از زندگی من هم هست . موسیفی را خیلی دوست دارم چرا که به من آرامش می دهد و باعث می شود که پیش از بازیها آماده باشم .

آهنگ محبوبت ؟
هیچ کدام ، آهنگ های زیادی را دوست دارم ، بستگی دارد که چه حالی داشته باشم تا آنها را گوش بدهم ... به فاکتورهای زیادی بستگی دارد .

هر کسی تو را می گوید ، می گوید که جو فوق العاده ای پیرامون خودت ساطع می کنی . یعنی این قدر شناخت کریستیانو رونالدوی واقعی سخت است ؟
فکر نکنم ... کسی که هر روز با من زندگی می کند ، می داند که چه کسی هستم . مردم از بیرون طور دیگری فکر می کنند چرا که من را نمی شناسند و برایم قابل درک است . کسی که من را می شناسد می داند که چه شکلی هستم .

مارسلو همیشه می خندد و می گوید که این گونه متولد شده است . دوست داری اطرافیانت چگونه باشند ؟
افراد مقبت نگر . مارسلو از این نظر خیلی خاص است ، هر روز می خندد و شوخی می کند . آدم خیلی خوشحالی است و تاثیر مثبتی می گذارد . خودم را خوش شانس می دانم چرا که در چنین تیمی که خیلی ها شوخی می کنند ،‌رابطه گرفتن با بازیکنان دیگر آسان تر است . عاشق جو تیم هستم ، فوق العاده است . در چنین جوی پیشرفت و یادگیری آسان است .

بعد به ناسیونال پیوستی .
یکی از بهترین باشگاه های مادیرا بود . پدربزرگم مدیر آن تیم بود ، دو سال را در آن جا بودم و خیلی راحت بودم ،‌باشگاه بزرگی بعد ، از آن جا به اسپورتینگ رفتم .

بعد چه شد ؟
در یازده سالگی مادیرا را ترک کردم و بدون خانواده و بلد بودن زبان به لیسون رفتم ، با این که آنها هم پرتغالی صحبت می کردند اما تقریبا متفاوت بود . خیلی مشکل بود ، اذیت شدم ، هر روز گریه می کردم . روزهای سختی بود اما مربیان و هم تیمی ها کمک زیادی به من کردند . در 16 سالگی شکوفا شدم و با تیم اصلی تمرین کردم ، همه چیز خیلی سریع پیش رفت .

باید برای یک بچه خیلی سخت بوده باشد .
در یک پانسیون زندگی می کردم و از همه کوچکتر بودم . سخت ترین روزهای زندگی دوران ورزشیم بود . نقریبا هر روز گریه می کردم و با خانواده ام هر روز صحبت می کردم . همه ش کارت تلفن می گرفتم و با خواهران و والدینم صحبت می کردم و به همین علت زود پولهایم تمام می شد . خیلی مشکل بود . به مادرم می گفتم می خواهم برگردم اما همیشه به من اعتماد به نفس می داد . می دانستند که می توانم بر این مسئله غلبه کنم . پس از سال اول دوست هایی از میان افراد باشگاه پیدا کردم و همین قضیه باعث شد راحت تر هماهنگ شوم .

از همان 16 سالگی فهمیدی که زندگیت با فوتبال گره خورده است ؟
بله ، آن را حس کردم . تمرین کردن با تیم اصلی اسپورتینگ به معنی سخت شدن ادامه تحصیلاتم بود . باید شبها درس می خواندم و بالاخره وقتی رسید که نمی توانستم هم فوتبال بازی کنم و هم درس بخوانم . فوتبال را انتخاب کردم و فکر می کنم که بهترین تصمیم بود .

یادت است که اولین دستمزدت چقدر بود ؟
50 یورو بود که صرف کتاب و دفتر برای مدرسه کردم .

در سال 2003 در یک بازی دوستانه دل منچستر را بردی و باعث شدی فرگوسن بگوید :" این بچه را بخرید ، او فوق العاده است . "
مردم می گویند بعد از بازی این را گفته است اما راستشقبل از بازی او مرا پنسدیده بود . در 18 سالگی با منچستر به توافق رسیدم .

رفتن به منچستر یونایتد برای کریستیانو چه مفهومی داشت .
در آن جا باید نزدیک گری نویل ، روی کین ، فردیناند و ... قرار می گرفتم . بازیکنانی بودند که در آن سالها بهترین تیم را تشکیل می دادند و بی اندازه خوشحال بودم .

ترک کشور خودی و رفتن به انگلیس ، یک کشور و یک لیگ جدید سرگیجه آور نبود ؟
بله . هیچ کس را نمی شناختم ، یک کشور جدید بود اما یک چالش جدید هم بود . خیلی مطمئن بودم و می دانستم که اوضاع روبراه خواهد شد . می دانستم که در آن باشگاه موفق خواهم شد .

پس اعتماد به نفست بی اندازه بوده است .
من به توانایی هایم ایمان دارم ، همیشه همین طور بوده است ، نه به این خاطر که حالا برای خودم کسی شده ام ، کلا هیچ تغییری نداشتم . وقتی روی فرم نباشم می پذیرم که اشتباه کرده ام . همیشه چالش های جدید را دوست دارم .

فکر می کردی بتوانی این مسیر را طی کنی ؟
نه . فکر می کردم که بتوانم برگ سبزی در تاریخ آن باشگاه را رقم بزنم اما هیچ گاه فکر نمی کردم که بتوانم قهرمان چمپیونزلیگ ، توپ طلا ،‌بهترین بازیکن سال و ... شوم . حداقل وقتی در 17 سالگی به منچستر رفتم که این طور بود .

تا حالا شده کسی گوشت را بپیچاند ، یا به خاطر کاری مورد سرنش قرار گیری ؟
خیلی و به خاطرش خوشحال هستم ، چرا که اگر این طور نمی شد ، شاید حالا این بازیکنی که هستم نبودم و شخصیت کنونیم را نداشتم . مردمی که پیرامون من زندگی می کنند می گویند :" ببین ، آن کارت اشتباه بود ،‌ این کار را انجام نده " این برای پیشرفتم به عنوان یک شخص و یک بازیکن خیلی مهم بوده است . یادم است وقتی در تیم جئانان اسپورتینگ بودم ، در فینال به ناسیونال ، تیم محله ام خوردیم . تیمی که در آن بزرگ شده بودم . باید در محله خودم و در مقابل دوستان و خانواده ام قرار می گیرم . انتظار داشتم آنها از من استقابل کنند اما با من برخورد خوبی نداشتند چرا که درسم را ول کرده بودم یا مثلا این که زیاد تحویلشان نگرفته بودم . شاید در آن زمان خیلی عصبانی شده باشم و گریه کرده باشم اما این قضیه برای بهتر شدن شخصیتم خیلی مهم بود .

کدام بازیکن را بیشتر می پسندیدی ؟
فقط یک الگو نداشتم بلکه چند تا بودند . وقتی جوان تر بودم به تیم ملی پرتغال نگاه می کردم و آرزویم بازی کردن کنار روی کاستا ، فیگو ، کوتو و ... بود . آنها الگوهایی بودند که داشتند . بعد از منچستر ، دوست داشتم شبیه گیگز ، اسکولز ، کین و ... باشم . تقلید را دوست نداشتم اما همیشه آنها را تحت نظر داشتم و همیشه دوست داشتم که خیلی خوب باشم .

بهترین پندی که در فوتبال گرفتی ؟
زیاد بودند . عادلانه نیست که فقط یکی از آنها را بگویم . مربیانم ، هم تیمی های سابقم و ... افرد مهمی بوده اند . همیشه به حرفهای افرادی که ایده های خوبی راجع به فوتبال دارند گوش می دهم .

بهترین پندی که به یک فوتبالیست جویای نام دادی ؟‌همیشه آنها نگران های خاص خود را دارند .
نصیحت کردن پیر و جوان ندارد ، سن زیاد مهم نیست . من هر چیزی که برایشان بهتر است را به آنها می گویم . هر کسی با تواضع نسبت به شنیدن حرفهای بقیه بیشتر رشد می کند .

در سال 2009 شرایط طوری رقم خورد که به رئال مادرید آمدی تا رویای کودکیت برآورده شود .
هم من و هم خانواده ام . همیشه این تیم را در جهان اگر نگویم بهترین ،‌بلکه یکی از بهترین ها می دانستم و بازیهای زیادی را از این تیم می دیدم . همیشه رویایم بازی کردن در این جا بودم . یک چرخه موفق را در زندگیم پشت سر گذاشته بودم و فکر می کردم که زمان تغییر فرا رسیده است . در منچستر چیزهای زیادی را برده بودم و می خواستم که در باشگاهی دیگر برنده باشم . می خواستم به روند بردهای خود ادامه دهم و در لیگی دیگر و باشگاهی دیگر برنده باشم . رئال مادرید چیز متفاوتی بود و می خواستم بازی کنم . خیلی خوشحال هستم .

زندگی خانواده کریستیانو چه تغییراتی داشته است ؟
همیشه تغییراتی پیدا می کند ، گاهی برای برخی خوشایند است و گاهی دیگر نه . مثلا برادرم به من افتخار می کند اما گاهی دوست ندارد که بگوید برادر من است . اما همه به خاطر کاری که کرده ام به من افتخار می کنند .

خانواده ات چه نقشی در رسیدنت به این جا داشته اند ؟
نقطه اتکای زندگی من بوده اند ، همیشه از من حمایت کرده اند و کمکم کرده اند . همیشه تلاش کرده ام که پاسخ این محبتشان را بدهم .

پدر شدن کریستیانو چطور است ؟
پدر خوبی هستم . هنوز در حال یاد گیری هستم . احساسی است که زبان در گفتنش قاصر است . صبح بیدار شوی و ببینی که یک هم خون داری خیلی رویت تاثیر می گذارد . در روزهای بسیار خوشی در زندگیم بسر می برم .

قنداقش را عوض می کنی ؟
باید افشا کنم که کاری است که اصلا دوستش ندارم .

ولی در کل خیلی دوستمش داری .
نه ماه است که پدر شده ام و هر روز سورپرایز های جدیدی را تجربه می کنم . هر حرکتش ، لبخندش و نگاهش برایم جذاب و شگفت انگیز است و تکرار می کنم که زیباترین چیز زندگی بچه داشتن است و از آن لذت می برم . دوست دارم که به هر چه که می خواهد برسد ، هیچ گاه نمی گویم که باید فوتبالیست شوی . دروع نمی گویم ، دوست دارم جانشینم باشد اما هر چه خدا بخواهد همان می شود .

داشتن یک نامزد مشهور هم دردسرهای خاص خود را دارد .
اگر یک نامزد معمولی با یک شغل ساده داشتم شاید اتفاقی نمی افتاد ، اما شهرت مطمئنا باعث می شود که شایعاتی ایجاد شود . باید یاد گرفت که با این شرایط زندگی کرد . گاهی نمی توان کارهای ساده را انجام داد چرا که مردم می بینند و می خواهند عکس بگیرند و بفورشند اما باید با این شرایط خو گرفت و زندگی کرد .

عجیب ترین کاری که کردی تا جلب توجه نکنی ؟
یک بار در نیویورک از راننده خواستم که من را جایی نزدیک هتل پیاده کند چرا که خبرنگاران زیادی دم در منتظر بودند و وانمود کردم که مست هستم و از در پشتی به هتل رفتم .

یک ماه مهم پیش روی رئال مادرید است و باید بازیهای مهمی انجام شود . کریستیانو و تیم خود را چطور برای این بازیها آماده می کنند ؟
ماه بسیار مهمی برای رئال مادرید خواهد بود . باید مثبت نگر و مطمئن باشیم . باید در چنین شرایطی بسیار آماده و سرحال باشیم و مردم از ما لذت ببرند . من سرخوش هستم . فکر می کنم که هیچ گاه در فوتبال این همه بازی را در یک مدت کم برابر یک تیم انجام نداده باشم . باید از زیبایی آن لذت ببریم و فوتبال خوبی ارائه دهیم .

شرایط تیم کاملا تاثیرگذار است .
تیم پخته تر شده است و تا آخر خط با هم هستیم . یا به همه چیز خواهیم رسید یا هیچ چیز . آماده هستیم .

تیم در بهترین شرایط فصل خود است ؟
باید همین طور باشد و برای پشت سر گذاشتن مقطع پایانی فصل در بهترین فرم باشیم . باید خیلی خوب از این مرحله بیرون بیاییم ، احساس می کنم که تیم کاملا مطمئن است . بازیکنان زیادی هستند که سرحال باشند ،‌می خواهیم که پایان خوشی را تجربه کنیم .

اولین بازی در سانتیاگو برنابئو برای لیگ خواهد بود .
باید فقط به بازی شنبه فکر کنیم . باید برنده شویم ، در خانه بازی می کنیم و فشار خواهیم آورد . اگر ببریم ، همه راه ها به رویمان باز خواهد شد ، نمی توانیم نا امید شویم . در مورد باقی ماجرا ها بعد از این بازی صحتب خواهیم کرد .

هواداران چقدر برای تیم اهمیت دارند ؟
در بازی با تاتنهام از برنابئو واقعا لذت بردم . از مردم می خواهم که به استادیوم بیایند تا لذت ببرند و از ما حمایت می کنند ، اما گاهی عالی نیستیم . آنها می توانند به ما آرامش ، تمرکز و اعتماد به نفس بدهند . اگر بازیکنان و هواداران با هم باشند ، همه چیز آسان تر خواهد شد و همه سود خواهند برد .

بعد نوبت فینال کوپا دل ری است . برخی می گویند در فینال خوب بازی کردن مهم نیست ، بردن مهم است .
بردن فینال خیلی مهم خواهد بود اما فقط باید به شنبه فکر کنیم ، بهد نوبت کوپا دل ری و نیمه نهایی چمپیونزلیگ خواهد شد . مهمترین نکته بردن و فشار آوردن به بارسلوناست . اگر شنبه ببریم ، برای کوپا اعتماد به فنس پیدا خواهیم کرد .

می توانی کریستیانو را در سیبلس تصور کنی ؟
البته که دوست دارم در آن جا باشم . رئال مادرید نمی تواند دو سال بدون جام بماند . مطمئنم که امسال چیزی خواهیم برد و این خیلی مهم خواهد بود .

خودت اطمینان زیادی داری ، اما تیم را چطور می بینی ؟
بازیکنان را خیلی مثبت اندیش می بینم و این نشانه خوبی است و واقعا آن را دوست دارم . تیم برای این مقطع در شرایط فوق العاده ایست .
898180f79683c593afc3475963e9f1c9

 


  
  

عکس

8b9gu4zfehcqhshkrsao

بقیه ی عکس ها در ادامه مطلب


  
  

 

 

 

  دو عکس زیبا از برد شیرین کوپا دل ری در ادامه....


  
  

 ریکاردو ایزاکسون داس سانتوز لیته ملقب به کاکا

    10177932232786309210     

    زندگینامه در ادامه مطلب

 


  
  
   1   2   3      >