باز هم با یک اموزش ویژه برای طرفداران آموزش های مدل سازی گرافیکی روبرو هستید . این اموزش توسط استاد این بخش از مدل سازی یعنی اقای Laurent Pierlot است . Laurent در این اموزش تکنیک و راز های خود را در ایجاد بافت ها و Shader ها برای اخرین مرحله از مدل سازی موجودهای بیگانه فاش میکند. لوران نشان میدهد که چگونه Map های بافتی را ایجاد کنیم .او نحوه استفاده از BodyPaint , Zbrush و ... را اموزش میدهد . او همچنین نشان میدهد که چگونه یه ناحیه از بدن را طراحی و تا مرحله نهایی ان ادامه دهیم . او سپس نحوه استفاده از Body Paint را برای درزها و نهایی کردن بافتها اموزش میدهد . در نهایت لوران قسمتهای مختلف پروژه را رندر کرده و انها را توسط Digital Fusion به هم مرتبط میسازد . او تکنیکهایی را نیز در رابطه با کیفیت خروجی هم توضیح میدهد .
در این مجموعه به اموزش عناوین زیر پرداخته میشود :
- نقاشی لایه های بافت با ابزار BodyPaint
- ایجاد نقشه تکثیر در فتوشاپ
- ایجاد شیدر
- نقاشی درز ها با ابزار Bodypaint
- رندرینگ
- ترکیب با دیجیتال فیوژن
ادامه مطلب دانلود آموزش طراحی موجودات با نرم افزار